PROGRAM CU PUBLICUL: LUNI-VINERI 07:00-21:00, SAMBATA-DUMINICA 07:00-15:00
CONDITII GENERALE DE TRANSPORT S.C. B&B ILAN TRAVEL S.R.L.
1.Tichetul reprezinta contractul de transport intre B&B ILAN TRAVEL si pasager. El este emis clientului in momentul efectuarii platii integrale a calatoriei. Prezentul tichet este considerat ca si contract de inchiriere intre transportator si client in intervalul orar in care acesta din urma se afla in autovehicul. Posesorul prezentului tichet ia cunostinta si accepta toate Conditiie Generale de Transport prezentate mai jos.Tichetul este nominal si nu poate fi cedat de catre posesorul lui unei alte persoane.
2. Pasagerii trebuie sa se prezinte la microbuz cu cel putin 20 de minute inainte de plecarea in cursa, de asemenea au obligatia sa respecte durata pauzelor pe parcursul calatoriei. Microbuzul are dreptul sa plece fara pasagerii care nu respecta durata pauzelor fixate de soferi si compania B&B ILAN TRAVEL nu se face responsabila de consecintele cauzate de acest fapt. Pasagerii trebuie sa isi planifice plecarea in cursa astfel incat sa ajunga cu minim 2 ore inainte de decolare, pentru a reusi sa termine in timp util formalitatile necesare imbarcarii. La imbarcare prezentati voucher-ul de calatorie soferului /dispecerului.
3.In microbus nu sunt acceptate: persoanele in stare de ebrietate, consumul de bauturi alcoolice, produse alimentare sau tutun. Pentru pasagerii care calatoresc cu animale de companie, se va percepe o taxa suplimentara de 50 RON, iar acestea trebuie tinute in custi speciale. Pasagerii care nu respecta aceste conditii vor fi debarcati si tichetul este pierdut.
4. Orele de plecare din Aeroportul Otopeni pot fi amanate cu cel mult 15 minute. B&B ILAN TRAVEL nu este responsabila de intarzierile provocate de:
– Companiile aeriene – in acest caz se poate calatori in baza tiketului achitat la urmatoarea cursa in limita locurilor disponibile
– Asteptarile prelungite la frontiera
– Controalele organelor de politie sau vamale de pe traseu
– Conditiile dificile de trafic.
B&B ILAN TRAVEL nu este responsabila de orele de sosire la destinatie si de pierderea conexiunilor cu oricare alte mijloace de transport din cauza evenimentelor neprevazute in trafic (accidente, ambuteiaje, incendii, viscol si zapada abundenta).
La plecarea spre aeroport se respecta ora de plecare de la locul de imbarcare! Calatorii care intarzie nu sunt asteptati si nu li se restituie contravaloarea tichetului achitat, decat in cazuri de urgenta (deces, spitalizare) pe baza de documente justificative. Este OBLIGATORIU ca pasagerii sa achizitioneze biletul de transfer, astfel incat diferenta de timp dintre ora aterizarii si ora plecarii cursei de la aeroport sa fie de minim 30 de minute.
5. Tariful include un bagaj de cala si unul de mana, pentru extra bagaj se va plati un cost suplimentar in valoare de 25 lei/bagaj;
In situatia pierderii/furtului bagajului transportat, compania nu isi asuma raspunderea privind despagubirea bunurilor. Pasagerii au obligatia sa isi supravegheze bagajele in timpul manipularii lor si anume in timpul imbarcarii, respectiv debarcarii. Transferul bagajelor din/in masina nu cade in sarcina transportatorului sau a soferului.
6. Conditii de anulare sau reprogramare:
1. Anularea:
1.1 Contravaloarea biletului poate fi returnata integral doar in cazul anularii cu 24 ore inainte de ora de plecare in cursa printr-un apel telefonic la numerele de contact sau prin trimiterea unui e-mail la office@bbilantravel.ro in care se specifica Codul biletului, numele pasagerului cat si data si ora calatoriei.
1.2. În cazul anulării biletelor achiziționate online returnarea sumei aferente se face în termen de 14 zile lucratoare de la primirea solicitarii telefonice sau pe email, în același cont bancar ce a fost utilizat pentru achiziționarea biletelor.
1.3. Pentru biletele achiziționate de la sediul B&B Ilan Travel, returnarea contravalorii se va face DOAR IN BAZA BONULUI FISCAL SI AL CODULUI DE REZERVARE, plata făcându-se în numerar. Pentru biletele achiziționate de la agenţiile partenere B&B Ilan Travel, returnarea contravalorii se va face la sediul agenției de unde s-a achiziționat biletul.
1.4 Anularea cu 24 de ore si pana la 6 ore inainte de imbarcare duce la o penalizare de 50% din valoarea biletului;
1.5. Anularea cu mai putin de 6 ore inainte sau neprezentarea la imbarcare duce la penalizare 100%.
2. Reprogramarea
2.1. Reprogramarea reprezintă modificarea datei de călătorie/orei pentru biletul cumpărat, ce se poate realiza DOAR în limita locurilor disponibile pentru noua dată cerută.
2.2. Reprogramarea se poate aplica asupra orei sau a datei de călătorie. Se mai poate aplica și rutei, doar în cazul în care este greșit sensul, ca exemplu: Craiova-Otopeni se poate modifica în Otopeni-Craiova și invers.
2.3. Reprogramarea se poate face GRATUIT începând cu ziua emiterii și până cu cel mult 24h înainte de data și ora plecării.
2.4. În cazul unei întârzieri a zborului ce are ca urmare pierderea cursei de transfer, pasagerul va fi reprogramat pe următoarea cursă, gratuit și în limita locurilor disponibile. Refuzul pasagerului de a circula pe următoarea cursă, nu face compania responsabilă de returnarea banilor sau de reprogramarea cursei.
2.5. In cazul anularii/modificarii zborului de catre compania aeriana, pasagerul are obligatia sa ne contacteze in timp util si sa ne transmita dovada anularii zborului prin email la office@bbilantravel.ro, iar biletul poate fi DOAR reprogramat.